ملك آموزشی متروكه در تهران نداریم

ملك آموزشی متروكه در تهران نداریم به گزارش كنكور هنر مدارس بلااستفاده و مخروبه ای در تهران وجود دارند كه چهره شهر را مخدوش و به محلی برای تجمع معتادین تبدیل گشته اند و بعد از گذشت چند سال هنوز ساماندهی نشده اند.


به گزارش كنكور هنر به نقل از ایسنا، چندی قبل علی شهری، مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران درباره برنامه سازمان نوسازی مدارس برای ساماندهی این فضاهای آموزشی و در پاسخ به پرسشی پیرامون مدارس متروكه كه به فضای بی دفاع شهری تبدیل گشته اند و همچون آنها می توان به مدرسه ۱۲ امامی در میدان شوش اشاره نمود كه دیوارش فرو ریخته و به محلی برای تجمع معتادان تبدیل گشته است اظهار داشت: مدارسی همچون مدرسه ای كه به آن اشاره شد، در استان تهران وجود دارد كه برخی مشكلات حقوقی دارند و تا زمانی كه مشكلات این مدارس مرتفع نشود و مدرسه در اختیار اداره كل نوسازی مدارس استان تهران قرار نگیرد، عملا امكان عملیات عمرانی وجود نخواهد داشت.
مسعود ثقفی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با ایسنا، به این سؤال پاسخ داد و اظهار داشت: هیچ ملك آموزشی متروكه كه متعلق به ما باشد در شهر تهران نداریم؛ یكسری مدرسه هستند كه دارای مالك حقیقی یا حقوقی بوده و حكم قلع و قمع گرفته اند.
وی ادامه داد: امكان دارد مالك مدرسه را از ما تحویل گرفته اما نتواسته باشد اقداماتی انجام دهد و آن فضا به ملك متروكه تبدیل گشته باشد كه ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد.
با تاكید بر اینكه ما ملك متروكه و بلااستفاده نداریم اضافه كرد: املاكی كه در اختیار ماست مورد استفاده قرار می گیرد و تعدادی مدرسه هستند كه با حكم قلع و قمع از اختیار آموزش و پرورش خارج می شوند. از این دست مدارس در منطقه ۱۲ و ۱۰ نمونه هایی داشته ایم.



1398/06/20
22:55:57
5.0 / 5
4412
تگهای خبر: ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر