بازنشسته ها فعلا با صندوق ذخیره فرهنگیان تسویه نكنند

بازنشسته ها فعلا با صندوق ذخیره فرهنگیان تسویه نكنند به گزارش کنکور هنر مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن اشاره به اینکه همواره تاکید می کنم معلم ها عضو صندوق شوند چونکه برنامه هایی داریم که شامل حال اعضا خواهد شد، اظهار داشت: فرهنگیانی که عضو هستند هم باید پرداختی شان را به سقف پنج درصد نزدیک کنند. بازنشسته ها فعلاً تسویه نکنند تا بتوانیم سود سالهای آتی را به آنها بدهیم؛ اگر هم رفتند امید است در طرح ارزش افزوده جبران نماییم.


مهدی نیکدل در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت اظهار داشت: دولت بیشتر از ۲۰۰۰ میلیارد تومان به صندوق ذخیره بدهکار است که خوشبختانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص پرداخت بدهی های دولت از محل تهاتر به صندوق ذخیره فرهنگیان موافقت کردند. این مصوبه به معنای آن است که دولت در سال ۱۴۰۰ همه بدهی های خویش را به این صندوق پرداخت می کند.
وی اضافه کرد: سال قبل هم حدود ۳۶۰ میلیارد تومان از این بدهی در چارچوب تسویه دیون بانکی ما تسویه شد. ۱۲۰ میلیارد تومان دیون بانکی به بانک گردشگری داریم که به دنبال آن هستیم این بدهی را با پول گاز تهاتر نماییم.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن اشاره به اینکه همواره تاکید می کنم معلم ها عضو صندوق شوند چونکه برنامه هایی داریم که شامل حال اعضا خواهد شد، اظهار داشت: فرهنگیانی که عضو هستند هم باید پرداختی شان را به سقف پنج درصد نزدیک کنند. بازنشسته ها فعلاً تسویه نکنند تا بتوانیم سود سالهای آتی را به آنها بدهیم؛ اگر هم رفتند امید است در طرح ارزش افزوده جبران نماییم. چون اعضا در زمان بازنشستگی می توانند به عضویت خود ادامه دهند و از سود فعالیت ها بهره مند شوند و فقط سهم دولت به آنها تعلق نمی گیرد.

دستیابی به سود ۵۰۰۰ میلیارد تومانی ۲ سال زودتر از برنامه پیشبینی شده
نیکدل با اشاره به اینکه در این چند سال درخواست کرده ایم معلمان حق عضویت شان را تا پنج درصد بالا ببرند و از صندوق خارج نشوند چونکه سودهایی را پیشبینی می نماییم که حیف است از این سود محروم شوند، اضافه کرد: اعلام نموده بودم سالی هزار میلیارد تومان به سود صندوق اضافه می کنم، عده ای انتقاد می کردند که دستیابی به این رقم ممکن نیست در حالیکه حالا از این تعهد عبور کرده ایم و تنها سال قبل هزار میلیارد تومان سود به دارایی های صندوق اضافه گردید. طبق پیشبینی ها باید سال ۱۴۰۲ به ۵۰۰۰ میلیارد تومان سود می رسیدیم اما در سال آینده از این مرز عبور می نماییم و در سال ۱۴۰۰ یعنی دو سال زودتر، وعده ای که داده بودیم محقق می شود.




منبع:

1400/01/21
11:36:16
5.0 / 5
939
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر