نحوه محاسبه و پرداخت حق التدریس معلمان

نحوه محاسبه و پرداخت حق التدریس معلمان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه محاسبه کارکرد «حق التدریس غیرموظف معلمان» توضیح داد و اظهار داشت: آنچه که واریز شده، یک بخش بوده و  بخش دیگر به زودی انجام می شود.


علی الهیار ترکمن در گفت و گو با ایسنا، گلایه برخی معلمان در شبکه های اجتماعی در خصوص "کاهش پرداخت حق التدریس شاغلین یا تغییر مبنای محاسبه" آنرا مستند ندانست.

وی درباره نحوه محاسبه حق التدریس شاغلین در اسفندماه ۱۳۹۸ و بهار ۱۳۹۹ اظهار نمود: طبق قانون، حق التدریس غیر موظف متناسب با میزان کارکرد افراد تعیین و پرداخت می شود.
الهیار ترکمن تادامه داد: بر این اساس و بعد از پرداخت مرحله دوم حق التدریس، کارگروهی متشکل از مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان موضوعی و مرتبط در هر شهرستان تشکیل و میزان حضور و کارکرد همکاران در ماه های مذکور را بررسی می کنند. در این صورت مشخص می شود مبلغی که پرداخت شده تا چه حد با میزان کارکرد واقعی افراد مرتبط بوده است و برمبنای آن، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی اشاره کرد: درست است که آموزش و پرورش در مواقعی بدلیل محدودیت های مالی کشور، تاخیر در پرداخت داشته اما تا کنون عدم پرداخت نداشته و حقوق فرهنگیان را تضییع نکرده است.




1399/11/19
21:47:46
0.0 / 5
1023
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر