مجاهدت فرهنگیان برای تداوم آموزش در روزهای كرونا

مجاهدت فرهنگیان برای تداوم آموزش در روزهای كرونا به گزارش کنکور هنر مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به تداوم آموزش در روزهای کرونا اظهار داشت: همه خانواده های ایرانی آگاه هستند که فرهنگیان در این نبرد بزرگ با کرونا چه مجاهدت هایی کرده و حتی عزیزانی را تقدیم کرده اند.


به گزارش کنکور هنر به نقل از ایسنا، عبدالرضا فولادوند در آیین نواخته شدن گلبانگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتی الزهرا(س) منطقه ۱۷ تهران برگزار شد اضافه کرد: امروز دور هم جمع شده ایم تا یاد و خاطره یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ دنیا و جهان اسلام را گرامی بداریم؛ خوشحالیم که به صورت خودجوش مراسم جشن هایی ترتیب داده شده تا در زیست بوم جدید از کسانی که دهه فجر ۵۷ را رقم زدند قدردانی نماییم.
وی ادامه داد: مقدمات انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۱ فراهم گردید و در بهمن ماه ۵۷ با رهبری امام (ره) به پیروزی رسید. ۴۲ سال گذشت و مردم بزرگوار و جوانان غیرتمند چه فراز و فرودها و چه گردنه های سختی را پشت سر گذاشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به اینکه مردم در طول یک سال گذشته در مقابله با ویروس نحس در این زیست بوم جدید در حال تلاش اند در عین حالی که به خود اتکا کرده اند و کودکان مظلوم ما توسط خبیث ترین افراد و مدعیان تمدن تحریم شده اند اظهار داشت: چه خوب و سربلند از این میدان بیرون آمده ایم.
فولادوند افزود: سال قبل در چنین زمانی از ابتدایی ترین وسایل بهداشتی یعنی ماسک محروم بودیم، اما امروز به لطف خداوند در عرصه بین المللی در مقابله با بیماری کرونا موفقیت های چشم گیری به دست آورده ایم. عزم پولادین مردم و رهبری است که در این ۴۲ سال، انقلاب را به این مرحله رساندند.
وی ضمن اشاره به تداوم آموزش در روزهای کرونا اظهار داشت: همه خانواده های ایرانی آگاه هستند که فرهنگیان در این نبرد بزرگ با کرونا چه مجاهدت هایی کرده و حتی عزیزانی را تقدیم کرده اند.




منبع:

1399/11/13
00:10:07
0.0 / 5
985
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر