برگزاری دو نوع آزمون برای ارزشیابی ترم اول دانش آموزان

برگزاری دو نوع آزمون برای ارزشیابی ترم اول دانش آموزان به گزارش کنکور هنر وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در بودجه و ردیف های بودجه هیچ پیشبینی برای سند ۲۰۳۰ انجام نشده بود.


به گزارش کنکور هنر به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره در نظرگرفتن مواردی در بودجه برای سند ۲۰۳۰ تصریح کرد: در بودجه و ردیف های بودجه هیچ پیشبینی برای سند ۲۰۳۰ انجام نشده بود.
وی در پاسخ به این پرسش که از موارد انضمامی سند ۲۰۳۰ موردی در بودجه بوده یا خیر؟ اضافه کرد: یک برنامه ای بود که متعلق به سال ۹۴ می شد و به اشتباه در بودجه قرار گرفته بود که برداشته شد.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا امتحانات به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار می گردد هم اظهار داشت: امتحانات را ابلاغ کردیم و اختیاراتی را هم به شورای مدرسه دادیم. روش های آزمون غیرحضوری را هم معین کردیم و در اختیار مدارس و مناطق قرار دادیم.


برگزاری دو نوع آزمون برای ارزشیابی نیمسال اول دانش آموزان
حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: ما دو نوع آزمون داریم، یکی آزمون های تکوینی است و یکی هم آزمون های پایانی که سهم اینها در تعیین نمره پایانی دانش آموزان متفاوت می باشد. آزمون تکوینی آزمونی است که بر مبنای ارزیابی یک معلم از میزان فراگیری دانش آموزان در طول سال انجام می شود و ارزیابی پایانی هم که در انتها هر نوبت امتحانی انجام می شود و سال جاری در انتها دیماه به شکل های مختلف انجام می شود.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هرجایی که ستاد مقابله با کرونا اجازه دهد و مقررات منعی نداشته باشد، ترجیح ما برقراری آزمون حضوری است اما اگر با مخالفت ستاد مواجه شود در بعضی مناطق، به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.




منبع:

1399/10/03
22:16:29
5.0 / 5
1038
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر