واریز بخشی از مطالبات بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان به حسابها

واریز بخشی از مطالبات بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان به حسابها به گزارش كنكور هنر وزیر آموزش وپرورش از واریز ۵۵۵ میلیارد ریال از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از سهم دولت به حساب فرهنگیان بازنشسته خبرداد.


به گزارش کنکور هنر به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی با اشاره به پیگیری های جدی مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان در مورد دریافت سهم دولت، اظهار داشت: بیشتر از ۴ هزار میلیارد ریال از مطالبات اعضای صندوق تحت عنوان ایفاء تعهدات دولت در پشتیبانی از فرهنگیان عضو احیا شده است.
وی اضافه کرد: ۵۵۵ میلیارد ریال از این مبلغ به حساب حدود ۱۲۰ هزار نفر از اعضایی که در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۶ تا آخر شهریور ۱۳۹۷ بازنشسته شده اند، واریزشده است.
حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: مطالبات سهم دولت فرهنگیانی که همچنان عضو صندوق هستند به حساب آنها منظور شده که در زمان بازنشستگی دریافت می کنند.
وی پیگیری مطالبات سهم دولت را یکی از اولویت های وزارت آموزش وپرورش اعلام نمود و با اشاره به روند احیای این مبلغ اظهار داشت: در شرایطی که کشور و بخصوص دولت با محدودیت های مالی فراوانی مواجه می باشد، این مبلغ با استفاده از سازوکارهای ظرفیت قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و از راه تهاتر با بانک ها ایران انجام شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش وپرورش همینطور افزود: تلاش می نماییم ضمن تحصیل باقیمانده سهم دولت تا آخر برنامه ششم توسعه، این حکم قانونی را در برنامه هفتم توسعه هم منظور نماییم.




منبع:

1399/04/30
15:17:22
5.0 / 5
2100
تگهای خبر: تحصیل , ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر