معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس كشور خبرداد:

نبود فضای آموزشی برای ۵۴ هزار دانش آموز خوزستانی

نبود فضای آموزشی برای ۵۴ هزار دانش آموز خوزستانی به گزارش كنكور هنر معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس كشور از اختصاص فوری ۱۰۰ كانكس آموزشی به ۱۴ منطقه سیل زده در خوزستان و اولویت بخشی به روند بازسازی مدارس تخریبی ناشی از پدیده سیلاب در خوزستان اطلاع داد.


به گزارش كنكور هنر به نقل از ایسنا، داریوش ورناصری، در جلسه كمیته بحران آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینكه تابحال بالغ بر ۱۰۹ مدرسه بر اثر پدیده سیلاب در خوزستان تخریب شده است، عنوان كرد: بخش شاوور شهرستان شاوور با داشتن ۵۰ مدرسه تخریبی بیشترین صدمه ناشی از سیل در حوزه فضاهای آموزشی را به خود مختص كرده است. همكاران ما به محض فروكش كردن سیل نسبت به آغاز روند بازسازی و نوسازی مدارس تخریبی در سراسر استان اقدام خواهند داد.
ایشان در ادامه با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی درگیر پدیده سیلاب در خوزستان، تصریح كرد: به علت مشكلات ناشی از سیل بالغ بر ۵۴ هزار و ۱۶۳ دانش آموز در خوزستان با مشكل عدم وجود فضای آموزشی مواجهند. در مرحله اول ۱۰۰ كانكس جهت ادامه تحصیل دانش آموزان مناطق سیل زده در نظر گرفته شد.
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس كشور اظهار داشت: بازسازی مدارس تخریبی و همینطور نوسازی مدارس نیازمند تعمیر و تجهیز در خوزستان از اولویت های ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور است.



1398/01/26
16:17:21
5.0 / 5
4407
تگهای خبر: تحصیل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر