اعزام سه نماینده وزارت آموزش و پرورش به استان های معین مناطق سیل زده

اعزام سه نماینده وزارت آموزش و پرورش به استان های معین مناطق سیل زده كنكور هنر: مدیر كل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش با بیان این كه آموزش و پرورش در آسیبی كه برای سه استان لرستان، خوزستان و گلستان به وجود آمده است باید به احیای مدارس و فضاهای پرورشی كمك نماید،  خاطر نشان كرد: وزیر آموزش و پرورش طرح خوبی را مطرح و معاونان خودرا مسئول كرد. همین طور سه نماینده را به استان های معین فرستاد كه به این استان ها كمك كنند.


به گزارش كنكور هنر به نقل از ایسنا، علی رمضانی در جلسه ویدئو كنفرانس "سیل مهربانی" ضمن تشكر از رؤسای تشكلهای دانش آموزی سراسر كشور و معاون های پرورشی و فرهنگی استان ها اظهار داشت: اعزام نیرو به مناطق سیل زده من را به یاد هشت سال دفاع مقدس انداخت كه در آن زمان باز برای اعزام نیرو كمك می كردیم و در طرح سیل مهربانی هم كلاسی ها بیشترین نقش و تلاش تشكل های دانش آموزشی دارند.
وی ضمن بیان اینكه آموزش و پرورش در این آسیبی كه برای سه استان لرستان، خوزستان و گلستان به وجود آمده است باید به احیای مدارس و فضاهای پرورشی كمك نماید، اشاره كرد: وزیر آموزش و پرورش طرح خوبی را مطرح و معاونان خودرا مسئول كرد همین طور سه نماینده را به استان های معین فرستاد كه به این استان ها كمك كنند.
رمضانی اضافه كرد: سیاست آموزش و پرورش بر این است كه كمك های مدارس را جمع آوری و با كمك و همكاری تشكلهای دانش آموزی به استان ها ارسال نماید.
مدیر كل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی در ادامه تصریح كرد: چهارشنبه برنامه ویژه ای داریم كه به صورت نمادین در یكی از مدارس شهر تهران برگزار می نماییم و تمام مدارس باید بسیج شوند تا در این روز این مراسم به خوبی اجرا شود.
در ادامه محمد روشنی، قائم مقام سازمان دانش آموزی در جلسه ویدئو كنفرانس سیل مهربانی به نقش پررنگ تشكل های دانش آموزی در امدادرسانی به مناطق سیل زده اشاره نمود و اظهار داشت: شعار سازمان دانش آموزی همدلی، همفكری و همكاری است كه امیدوارم در طرح "سیل مهربانی" بیشتر از پیش دیده شود.
وی اظهار نمود: امیدواریم با كمك تشكلهای دانش آموزی روزهای خوبی را به نمایش بگذاریم و مرهمی بر آلام و رنج های مربیان و دانش آموزان باشیم، یقیناً مشكلاتی كه در استان های سیل زده به وقوع پیوسته نیاز به مدیریت جهادی دارد.
به گزارش روابط سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران جلسه ویدئو كنفرانس سیل مهربانی با هدف ارتباط با تشكلهای دانش آموزی و معاون های پرورشی و فرهنگی استان های معین و مناطق سیل زده در سازمان بسیج مستضعفان انجام شد تا در باره مسائل مختلف پیش آمده در مناطق سیل زده و اقدامات در حال انجام یا انجام شده برای این مناطق گفت و گو شود.
این جلسه با حضور سردار علی صابر ماهانی رئیس بسیج دانش آموزی، علی رمضانی مدیر كل فرهنگی هنری اردوها و فضای فرهنگی، علی معلمی معاون مدیر كل، محمد روشنی قائم مقام سازمان دانش آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی، سید هادی دلبری معاون هماهنگی های امور استان های سازمان دانش آموزی، حسین تاریخی دبیر كل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و بابایی نماینده تشكل دانش آموزی سازمان هلال احمر انجام شد.



1398/01/25
15:59:32
5.0 / 5
4388
تگهای خبر: اجرا , كلاس , نمایش , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر