برگزاری جشنواره سینمایی پنجره ای به اروپا

برگزاری جشنواره سینمایی پنجره ای به اروپا به گزارش كنكور هنر بیست و پنجمین جشنواره فیلم روسیه با عنوان «پنجره ای به اروپا» در شهر ویبورگ منطقه لنینگرادسكی روسیه افتتاح گردید.


به گزارش كنكور هنر به نقل از مهر، بیست و پنجمین جشنواره فیلم روسیه با عنوان «پنجره ای به اروپا» كه سمبل امسال آن سرگئی بودوروف جونیور بازیگر، كارگردان و فیلمنامه نویس است، در شهر ویبورگ منطقه لنینگرادسكی افتتاح شد.

این جشنواره طی هفت روز كاری نزدیك به ۱۳۰ انیمیشن، مستند و فیلم برای تماشاگران به نمایش گذاشت. امسال هیات داوران در بخش سینمای مستند بیش از ۳۰۰ درخواست برای شركت در این بخش دریافت كردند.۲۸ آگوست برابر با ۶ شهریور ماه اختتامیه این جشنواره طبق سنت در دیوارهای قلعه ویبروسك برگزار خواهد شد.این جشنواره از سال ۱۹۹۳ با حمایت وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه برگزار می شود.از برگزیدگان این جشنواره در دوره های مختلف می توان به افرادی چون كارن شاه نظرف، رناتا لیتوینوا، بوریس خلبنیكوف، اولگ یانكوفسكی و بسیاری دیگر اشاره كرد.سرگئی بودوروف جونیور بازیگری روس است كه قبل از هر چیز به خاطر بازی در فیلم های «برادر» و «برادر-۱» به كارگردانی الكسی بالابانوف شناخته و در سال ۲۰۰۲ در تنگه كارمادونسكی در حادثه ای هنگام فیلمبرداری در اوستیای شمالی كشته شد.
 

1396/06/05
23:35:08
5.0 / 5
4822
تگهای خبر: جشنواره , فیلم , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر