آیت الله حسینی بوشهری:

آیت الله طه محمدی در زمینه های مختلف منشاء برکات بود

آیت الله طه محمدی در زمینه های مختلف منشاء برکات بود به گزارش کنکور هنر، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: آیت الله غیاث الدین طه محمدی بعد از انقلاب در دفاع مقدس، امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه منشاء خیر و برکات بود.



به گزارش کنکور هنر به نقل از مهر، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ارتحال آیت الله «غیاث الدین طه محمدی» نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان را تسلیت اظهار داشت که متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم بزرگوار آیت الله «غیاث الدین طه محمدی» نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان باعث تالم و تاثر گردید. آن روحانی گرانقدر در مبارزات انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت و بعد از انقلاب هم در دفاع مقدس، امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه منشاء خیر و برکات بود.
خدمات فراوان فرهنگی، حوزوی، اقتصادی و اجتماعی ایشان در دوران نمایندگی ولی فقیه، تاسیس مدارس علمیه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و الزهرا (سلام الله علیها)، تربیت صدها طلبه فاضل و گرانمایه و همینطور منابر وعظ و جمعه آن مرحوم از باقیات الصالحات آن عالم پرهیزگار بود.
ارتحال آن روحانی جلیل القدر را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه و مردم شریف استان همدان تسلیت می گویم و از خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، وابستگان و علاقه مندان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارم.


منبع:

1403/03/21
10:59:15
5.0 / 5
172
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر