محمدرضا زمانی سرپرست دانشگاه پیام نور شد

محمدرضا زمانی سرپرست دانشگاه پیام نور شد كنكور هنر: تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حكمی محمدرضا زمانی را به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب نمود.


به گزارش كنكور هنر به نقل از ایرنا از وزارت علوم، منصور غلامی روز چهارشنبه حكم انتصاب سرپرست دانشگاه پیام نور را صادر كرد و در این حكم بیان داشت:
«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به باعث این حكم بعنوان سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب می شوید.
امید است با جلب مشاركت مسئولین استان ها و استفاده از ظرفیت های خیرین، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرائی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، با اتكال به خداوند متعال بكوشید. »
محمدرضا زمانی متولد 1337 در شهرستان میمه اصفهان و استاد پایه 34 است. وی تابحال راهنمایی بیش از 80 رساله دكتری و رساله كارشناسی ارشد را در رشته های مرتبط با تخصص خود عهده دار بوده است.
چاپ 96 مقاله علمی، پژوهشی در مجلات معتبر ملی و بین المللی، عرضه بیش از 75 مقاله كامل و 120 خلاصه مقاله در كنفرانس ها و همایش های معتبر داخلی و بین المللی از فعالیت های علمی ارزشمند او است.
زمانی عضو انجمن های علمی زیست شناسی، بیوتكنولوژی و ژنتیك ایران است و در دو دوره در هیات مدیره انجمن زیست شناسی ایران عضویت داشته است.
وی هم اكنون سردبیر مجله پژوهش های سلولی و ملكولی و هم مدیر مسئول مجله بیوتكنولوژی ایران است و در سال های 79 و 80 بعنوان استاد نمونه دانشگاه رازی كرمانشاه برگزیده شده است.
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور در حوزه فعالیت های آموزشی هم افزون بر تدریس در مقاطع مختلف و دوره های متنوع مرتبط با زیست شناسی و زیست فناوری در دانشگاه های رازی، تهران، تربیت مدرس و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و زیست فناوری، سهم بسزایی در تولید و راه اندازی دوره های كارشناسی ارشد و دكتری علوم سلولی و ملكولی داشته است.
وی در حوزه پژوهشی هم مجری و یا همكار اصلی در ده ها طرح تحقیقاتی و پژوهشی بوده كه حاصل نتایج آنها علاوه بر تربیت نیروهای متخصص و انتشار مقالات علمی متعدد، دستیابی به فناوری های موردنیاز كشور بوده است.
از جمله مسئولیت های اجرایی زمانی می توان به مدیر گروه زیست شناسی، مدیر كل تحصیلات تكمیلی، معاون پژوهشی و ریاست دانشگاه رازی، ریاست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و زیست فناوری، مسئول كمیته های ایمنی زیستی، زیست فناوری و پدافند غیر عامل زیستی وزارت علوم و هم ریاست كمیسیون دائمی هیات های امنای دانشگاه ها اشاره كرد.
وزیر علوم درنامه جداگانه ای از خدمات و تلاش های علی اصغر رستمی ابوسعیدی در مدت تصدی ریاست دانشگاه پیام نور قدردانی كرد.
فراهنگ**1055
زینب كارگر


1396/09/23
12:42:59
5.0 / 5
4908
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر