تدوین ماهی و بركه به نیمه رسید، دورخیز برای فجر ملی

تدوین ماهی و بركه به نیمه رسید، دورخیز برای فجر ملی كنكور هنر: تدوین ماهی و بركه به كارگردانی علی براتی توسط حسن حسندوست در حال انجام می باشد و تا این لحظه ۵۰ درصد از تدوین این فیلم سینمایی انجام شده است.



به گزارش كنكور هنر به نقل از مهر، عوامل فیلم سینمایی «ماهی و بركه» تلاش دارند تا نخستین نمایش این فیلم سینمایی در سی وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر باشد. ۵۰ درصد از تدوین این فیلم توسط حسن حسندوست انجام شده است.
در خلاصه داستان «ماهی و بركه» آمده است: فیلم به زندگی مخترعی با نام علی یزدانی در ۳ دوره كودكی، نوجوانی و جوانی می پردازد. این مخترع در راه ساخت اختراعش دچار چالش هایی می گردد كه برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را بوجود می آورد.
بازیگران این فیلم سینمایی كه تا به این لحظه مقابل دوربین قرار گرفته اند عبارتند از مهدی فقیه، سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر كیان راستی، امیررضا فرامرزی و مهرانه به نهاد.
از دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و بركه» می توان به كارگردان: علی براتی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، برنامه ریز و دستیار اول كارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن دوست، نویسندگان: علی براتی، مهدی نامجو و محمد صادق باقری، صدابرداران: جهانگیر میرشكاری، مهدی ابراهیم زاده، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور كارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی فر، مدیر تولید: صادق ایزدخو، استوری بورد: علی امامزاده، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، كارشناس آموزش و پرورش: ماشاالله امیدوارعسگری، مدیر تداركات: علیرضا حیدرپناه، تهیه كننده: هادی انباردار، عكاس: امیر حق بر اشاره نمود.

1397/08/14
13:26:28
5.0 / 5
4406
تگهای خبر: بازیگر , جشنواره , دوربین , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر