وزیرعلوم: نتوانسته ایم كاملا به اهدافمان برسیم

وزیرعلوم: نتوانسته ایم كاملا به اهدافمان برسیم كنكور هنر: تهران - ایرنا- وزیر علوم تحقیقات و فناوری اظهار داشت: به دلایل مختلف تا رسیدن به اهداف عالی با مشكلاتی روبرو هستیم و متاسفانه نتوانسته ایم به صد درصد اهدافمان برسیم.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، منصور غلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم انعقاد قرارداد با مراكز منتخب پروژه اقتصاد مقاومتی با محوریت ارتقاء 5 دانشگاه و 5 پژوهشگاه برتر كشور به تراز بین المللی كه در وزارت علوم برگزار شد، اظهار نمود: امروزه كارهای بزرگ به دست مردان و زنان بزرگ انجام می گردد و با نگاهی كه در بحث آموزش عالی داریم متاسفانه به دلایل مختلف نتوانسته ایم به صد درصد اهداف خود در این مسیر دست پیدا نماییم.
در این جلسه كه رئیس سازمان انرژی اتمی هم حضور داشت، وزیر علوم اظهار داشت: زمانی كه بحث بین المللی پیش می آید باید با برنامه ریزی درست و صحیح پیش رفت و همینطور در پروژه هایی كه امروز منعقد شد باید یك ارزیابی و بازنگری داشته و با قوای فكری و دستان پر در مسیر دانش حركت كرد.
وی اضافه كرد: بخشی از تلاش ها در مراكز دولتی متكی به حمایت دولت می باشد و در این پروژه ملی پشتیبانی دولت لازم است و پشتیبانی از دانشگاه ها هم باید در اولویت قرار گیرد.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری اظهار نمود: در صورتی كه در مسیر كار كمبودی پیش آید نباید از حركت ایستاد، چون كه می تواند اثرات منفی گذارد، بنابراین درخواست این وزارتخانه این است كه پروژه ها شفاف سازی و عملیاتی شود.
غلامی اظهار داشت: بطور قطع باید توفیقات لازم در این امر صورت گیرد و پرداختن به این پروژه و پروژه های دیگر در اولویت قرار گیرد.
در این مراسم تفاهمنامه همكاری در زمینه ارتقاء پنج دانشگاه و پژوهشگاه برتر كشور در زمینه اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر علوم و تحققات و فناوری و رئیس سازمان انرژی اتمی به امضا رسید.
فراهنگ 1417 ** خبرنگار: سیدمهدی حسینی ** انتشار: طاهره نبی اللهی


1396/10/20
22:55:17
5.0 / 5
4633
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر