امضای تفاهم نامه همكاری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با شاخه زیتون لیان

امضای تفاهم نامه همكاری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با شاخه زیتون لیان كنكور هنر: بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: این دانشگاه و شركت بین المللی بازرسی فنی شاخه زیتون لیان تفاهم نامه همكاری امضا كردند.


به گزارش كنكور هنر به نقل از ایرنا، عبدالمجید مصلح روز سه شنبه در ارتباط با این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران اضافه كرد: تفاهم نامه همكاری با شركت شاخه زیتون لیان به منظور گسترش همكاری های آموزشی، پژوهشی ـ فناوری و ترویجی به امضا رسیده است.
وی بیان كرد: این دانشگاه برای پیشرفت های علمی، آموزشی و پژوهشی خود تفاهم نامه های مختلفی را در سطح استان، ملی و بین المللی منعقد كرده كه این تفاهم نامه هم در همین ارتباط امضا شده است.
مصلح ادامه داد: اجرای پروژه های تحقیقاتی-كاربردی مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های مصوب در مقاطع تحصیلی مختلف، عرضه سمینارها، دوره های تخصصی و كارگاه های آموزشی كوتاه مدت، راه اندازی تكمیل و تجهیز مراكز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز از موارد گنجانده شده در این تفاهم نامه است.
وی اظهار داشت: تدوین و تالیف اسناد و مدارك علمی و تبادل آنها، انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج طرح های تحقیقاتی در داخل و خارج از كشور، برگزاری دوره های آموزشی كوتاه مدت هم همچون بندهای این تفاهم نامه است كه دانشگاه خلیج فارس بوشهر آن را متقبل شده است.
مدیرعامل شركت بین المللی بازرسی فنی شاخه زیتون لیان اظهار داشت: تلاش برای عرضه دوره های آموزشی كوتاه مدت شركت، بررسی پیشنهادهای برگزاری دوره های آموزشی و اعلام نتایج به دانشگاه، تهیه مستمر عناوین تحقیقاتی مورد نیاز شركت و ارسال آنها به دانشگاه و بررسی طرح های تحقیقاتی پیشنهادی دانشگاه و اعلام نتایج به دانشگاه همچون تعهدات شركت شاخه زیتون لیان در برابر دانشگاه خلیج فارس است.
مسعود محبوبی با اشاره به اینكه شركت یاد شده تنها دارنده گواهینامه سورویانس از سازمان ملی استاندارد ایران در استان بوشهر است، اضافه كرد: عقد قرارداد برای اجرای موارد موافقت شده و تامین منابع مالی مورد نیاز، به رسمیت شناختن حق و حقوق معنوی دانشگاه در زمینه نتایج حاصل از فعالیت های مشترك هم از دیگر هدف های انعقاد این تفاهم نامه است.
وی خاطرنشان كرد: مدت تفاهم نامه از زمان امضا برای سه سال شمسی تعیین شده و با بیان قبلی و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.
محبوبی بیان كرد: امضای این تفاهم نامه هیچگونه تعهد مالی خاصی را برای شركت و دانشگاه تولید نكرده و همه هزینه ها حسب مورد بررسی و توافق می گردد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه


1396/09/15
11:40:03
5.0 / 5
4842
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر